Het aftellen is begonnen. - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Josien Boer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen. - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Josien Boer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.

Blijf op de hoogte en volg Josien

23 Januari 2015 | Nederland, Uitgeest

Nog een week, nog maar 7 dagen voordat ik in het vliegtuig naar Afrika stap. De reis begint natuurlijk al wanneer in thuis in de auto naar Brussel stap. Vanaf daar vlieg in naar Madrid met een hele korte tussenstop door naar Accra, de hoofdstad van Ghana.

Vandaag weer een mijlpaal afgesloten: mijn laatste werkdag. Opeens komt het dan wel heel dichtbij en wordt het ook wel helemaal echt. Dat was het natuurlijk al toen mijn vlucht rond was, maar nu.. ook geen werk meer. Ik ben gewoon een 20 jarig werkloos meisje. Maar wel een 20 jarig werkloos meisje met een hele mooie droom die uit gaat komen, hoop ik dan.

Het aftellen is begonnen, maar er komen nog zeker wel een paar drukke dagen aan. Nog een afspraak met die, dan nog even daarheen. Oja we gaan ook nog uit eten en noem zo maar op. En niet te vergeten, het aller belangrijkste.. Mijn tas inpakken. Goed kijken, wat moet ik mee.. Heb ik dit wel echt nodig? Natuurlijk zal je zien dat ik toch veel te veel mee neem. Of juist te weinig. Wie zal het zeggen.

Nog maar 7 dagen in Nederland. Over 7 dagen geen muts, sjaal en handschoenen meer. En zelfs geen winterjas. Wat een fijn gevoel geeft dat. Over 7 dagen, zit in in de warmte.

En toch, ga ik alles hier in Nederland denk ik heel erg missen.

  • 23 Januari 2015 - 20:11

    Aafke:

    Wij gaan jou ook missen. Maar zeker weten ga jij een hele boeiende tijd tegemoet. En gelukkig kom je ook weer een keer terug! We tellen mee af!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josien

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 5538

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 26 April 2015

Ghana, here I come!

Landen bezocht: